همسایه ی سرو

روزگاری چشممان هر روز بر این سرو بود

روزگاری چشممان هر روز بر این سرو بود

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
جناب آقای نوبخت سخنگوی دولت در یک نشست خبری اذعان داشتند که:

و فرمودند:

ما باید چه کار کنیم؟ من وجدان عمومی را به قضاوت می‌طلبم  که آیا  دولت در این وضعیت قصوری داشته است؟

در زیر قصورهای مهلکی از دولت که به نظرم می رسد را بیان می کنم. امیر که مقبول افتد :)

1- عدم ایجاد پیمان های دو جانبه ی پولی حداقل با چند کشوری که بیشترین مبادله ی تجاری را با آن ها داریم مانند چین، کره ی جنوبی، ترکیه، اروپا و ... با هدف کاهش وابستگی و اثرگذاری دلار در اقتصاد کشور و از همان ابتدای کار دولت یازدهم و موازی با مذاکرات برجام. در حالی که دولت علی رغم توصیه ی دلسوزان کاملا عکس این رفتار نمود و چندین سال وقت خود را صرف تلاش بیهوده برای اتصال به سیستم مبادلات بین المللی دلار نمود و آشکارا و بر خلاف واقعیت های موجود تمام امورات کشور، حتی آب خوردن را نیز برای مردم کشور و به خصوص بیگانگان وابسته به اتصال به این سیستم معرفی کرد وبرای سال ها بخش های زیادی از اقتصاد کشور را به حالت تعلیق درآورد تا نتیجه این توافق مشخص شود.

2- دخالت و نظاره گری صرف در افزایش عجیب نقدینگی موجود در اقتصاد کشور به میزان بیش از سه برابر و نداشتن برنامه ای جامع برای جذب صحیح این نقدینگی سرگردان.

3- تیم اقتصادی نسبتا ضعیف، مسن و با رسیک پذیری پایین

4- عدم توجه کافی سیاسی و اقتصادی به بازار بالقوه ی کشورهای منطقه به گونه ای که در مواردی بازارها در دسترس رو هم از دست دادیم.

نظرات  (۱)

۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۷:۵۰ بهرنگ قدوسی
🤣🤣🤣🤣😂🤣
پاسخ:
حالا شما با این خنده ها موافق صحبت های بنده هستید یا آقای نوبخت؟! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی